Diasor szerzői útmutató és feltöltés

A helyszín fizikai korlátai (teremméret, világítás) alapján a szervezők a javasolják, hogy az előadás során bemutatni kívánt diák készítése során a szerzők vegyék figyelembe az alábbi útmutatót:

Olvashatóság
Használjon egyszerű, talp nélküli betűtípust (javasolt az Arial).

A diacímek betűmérete legyen legalább 36-os, a szöveg betűmérete legalább 28-as.

Törekedjen maximális kontrasztra. Fekete betűk fehér alapon vagy élénk sárga betűk sötétkék alapon a legjobbak. Kerülje a vörös-zöld színkombinációt és az azonos szín sötét-világos kombinációját.

Egyszerűség

Ne legyenek hosszú szövegek vagy teljes bekezdések a dián.

Teljes mondatok helyett használjon kulcszavakat vagy kifejezéseket.

Tartsa szem előtt a 8x8 szabályt: legfeljebb nyolc sor egy dián, és legfeljebb nyolc szó egy sorban.

Számok, ábrák és animáció

Csak a legfontosabb számokat közölje.

Számok és táblázatok helyett használjon grafikonokat.

Használjon minimális (valóban nélkülözhetetlen) ábrákat és animációt - nem biztos, hogy a helyszínen rendelkezésre álló számítógép képes bonyolult grafikai feladatokat kezelni.

Diák száma

Az előadásra rendelkezésre álló idő 20 perc. Ennek megfelelően a diák száma lehetőleg ne legyen 10-11-nél több.

Jegyzetoldalak
A diasorok felkerülnek a Honvéd Vezérkar tudományos kutatóhelyének honlapjára. Annak érdekében, hogy a diasor azok számára is érthetőek legyenek, akik nem voltak jelen az előadáson, a szervezők javasolják, hogy a szerzők részletes jegyzetekkel egészítsék ki a diákat.

Diasor leadása
A diasort fel lehet tölteni az absztrakttal egyidőben, vagy e-mailben  el lehet küldeni a szervezőknek. Nem javasolt a diasor leadásával a konferencia napjáig várni.

Slide Presentation Guidelines and Submission

Due to the physical restraints and constraints (auditorium size, ambient lighting, etc) of the conference venue, the organising committee recommends that authors consider the following guidelines as they prepare such slides as they wish to present:

Readability
Use a clear, san-serif font (Arial is recommended).

Use at least 36-point size for titles and at least 28 point for text.

Strive for maximum contrast. Black on white or bright yellow on dark blue are best. Avoid red-green combinations and dark-light tones of the same colour.

Simplicity
Do not present blocks of text.
Use key phrases, instead of full sentences.
Observe the 8x8 rule: maximum eight lines of text, and maximum 8 words per slide.

Numbers, graphics and animation
Present only minimal, truly essential numeric data.
Present graphs instead of tables or numbers.

Use only the minimum (truly essential) number of graphic elements and animation - the computers available at the venue may not have sufficient capacity to handle complicated graphics.

Number of slides
The time available for each presentation is 20 minutes. Accordingly, the slide presentation should not contain more than 10-11 slides.

Speaking notes
The slides shall be made available on the home-page of the General Staff's research centre. In order to make them more meaningful to those who did not hear the presentations, the Authors are encouraged to add detailed speaking notes to each slide.

Submission of slides
The slide presentation can be submitted at the same time as the Abstract, or it can be e-mailed  to the organisers prior to the conference. It is not recommended to wait until the day of the conference to submit the slides, unless there is some compelling reason.

© 2016
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el