Absztrakt és CV útmutató és feltöltés

A szervező bizottság a konferencia előadásokat és tablókat négy alapvető követelmény alapján választja ki: mennyire illeszkedik a téma a konferencia témájához, ad-e új ismereteket, a szerző következtetései mennyire alkalmazhatóak, és mennyire világos és érthető az absztrakt. A CV támassza alá az absztraktot azzal, hogy olyan információkat közöl, amelyek megalapozzák a szerző hitelességét és szakértelmét (pl. rendfokozat, jelenlegi vagy korábbi szolgálati hely / beosztás, iskolai végtettség, gyakorlati tapasztalat, harctéri szolgálat, stb).

Az értékelés "double blind review:" minden absztraktot két lektor értékel; a lektorok nem ismerik a szerzők személyazonosságát.

Az absztrakt terjedelme 300-500 szó (1-2 oldal). Az absztakt és a CV nyelve angol. Az alábbi útmutató segíti a szerzőket az absztrakt megfogalmazása során:

Cím
A cím (és ha a szerző szükségesnek tarja, alcím) világosan utaljon az előadás tartalmára. A cím és alcím együttesen legfeljebb 25 szó legyen.

Háttér információ
Miért fontos ez a téma? Hogyan kapcsolódik az eddigi ismeretekhez, gyakorlathoz vagy szakirodalomhoz? Mi az előadás (tabló) célja, vagy milyen kérdésekre keres választ?

Módszerek
Hogyan történt a kutatás, vagy a tapasztalatszerzés? Hogyan történt a folyamatok, események vagy eredmények dokumentálása és kiértékelése? Kvantitatív, kvalitatív és vegyes eljárások egyaránt elfogadhatóak. Áttekintő tanulmányok és kritikus elemzésen alapuló tanulmányok elfogadhatóak.

Eredmények
Az előadás során vagy tablóban közölni szánt eredmények rövid összefoglalója.

Következtetések
A szerző következtetései az eredmények fontosságát és jövőbeni alkalmazhatóságát illetően.

Minőség
Az absztrakt megfelel az útmutatónak és szerkezete jó. Elegendő részlettel szolgál ahhoz, hogy a konferencián résztvevők eldöntsék, mennyire illik érdeklődési körükbe. A fogalmazás világos, a nyelvezet és a szakkifejezések a témának megfelelőek.

A lektorok az alábbi javaslatokat tehetik:

  1. Változtatás nélkül elfogadható
  2. Kisebb szerzői változtatások/módosítások után elfogadható
  3. Szerzői átdolgozás után az absztrakt újra értékelhető
  4. Nem elfogadható

Absztrakt és CV feltöltése
A szerzőknek javasolt minél előbb létrehozni egy fiókot a Microsoft Conference Management Toolkit weblapon . A fiók létrehozása után az absztraktot és a CV-t fel lehet tölteni az Aszimmetrikus Hadviselés konferencia CMT feltöltő oldalán keresztül, vagy az alábbi linken linken.

A javasolt eljárás a CMT-n keresztül történő beküldés, de szükség esetén az absztraktot és CV-t emailben közvetlenül a szervezőknek (kiss.almos@hm.gov.hu) is be lehet küldeni. Ez esetben a dokumentumokat Microsoft Word fájlokként kell küldeni, 2,5 cm-es margókkal, 12 pontos betűmérettel, Times New Roman betűtípussal, 1,5 soros sortávolsággal.

Abstract and CV guide and submission

The organizing committee shall select the presentations and posters based on four fundamental criteria: the subject's relevance to the theme of the conference, the likely contribution to new knowledge, the likely applicability of the author's conclusions, and the clarity of the Abstract. The CV should support the contents of the abstract: it should provide such information as would establish the Author's credibility and authority on the subject (e.g. rank, current or past assignment/position, educational qualifications, practical experience, service under hostile fire, etc.).

The length of the Abstract should be 300 to 500 words. The language of the Abstract and CV is English. When preparing their Abstracts the Authors should consider the following guide:

Title
The title (and if the author considers it necessary, the subtitle) clearly articulates the proposed presentation. Title and subtitle together should be no more than 25 words.

Background
Why is this topic important? How does it relate to current knowledge, practice or literature? A statement of purpose or the question to be addressed in the paper or poster.

Method
How was the research conducted, or how was the experience acquired? How were the processes, events or outcomes documented and evaluated? Quantitative, qualitative or mixed methods are equally acceptable. Review papers, or papers based on critical thought are acceptable.

Results
A brief summary of the findings that will be presented in paper or poster.

Conclusions
The Author's conclusion concerning the significance and future applicability of the findings.

Overall quality of abstract
The abstract is well organised and conforms to the submission guidelines. It provides sufficient detail to enable conference participants to determine its relevance to their areas of interest. It is written clearly, with grammar and terminology appropriate to the subject.

The reviewers make one of the following recommendations:

  1. Accept as is
  2. Accept subject to minor revisions by the author
  3. After revision the Abstract may be considered again
  4. Not accepted

Abstract and CV Submission

The prospective authors are encouraged to create an account for themselves in the Conference Management Toolkit  at their earliest convenience. Once an account is created, Abstracts and CVs can be uploaded by logging in to the CMT submission page of the Asymmetric Warfare Conference directly, or through the link below.

Although the preferred method of submission is through the CMT, Abstracts and CVs may also be submitted by email to the organizers of the conference (kiss.almos@hm.gov.hu). For email submissions the documents should be MS Word files, 1 inch margins all around, 12 point letter size, Times New Roman font, line spacing is 1.5. 

© 2016
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el